• Snabb leverans utan beloppsgräns för din beställning
Prisgaranti / Fri frakt vid 3500:-

Villkor

Allmänt

Flora grossist kan lätt kontaktas via vår kundtjänst via kontaktformuläret, E-mail, Chat eller via telefon + 46 (0) 79 340 58 44. Vi kan nås på arbetsdagar mellan 10:00 och 18:00. Meddelanden kan lämnas utanför dessa tider; Vi kommer då att kontakta dig så snart som möjligt den första arbetsdagen efter ditt meddelande. Du kan enkelt registrera dig som kund genom att använda vårt anmälningsformulär. Klicka här för att gå till anmälningsblanketten. Dina personliga inloggningsuppgifter kommer att vidarebefordras till dig inom två arbetsdagar efter din registrering.


Fraktvillkor 

I nuläget levererar vi endast inom Skandinaviska länder. vi jobbar bara med  företag och återförsäljare. Vi har alltid fri frakt vid köp över 3500 sek. Leveranser i Göteborg är gratis och göras av oss själva. Fraktavgiften utanför Göteborg är 139 SEK på normalt sätt. 

kontakta oss om ni behöver mer information eller hjälp.

Leverans
Om en beställning läggs under helgen kommer denna att skickas nästkommande vardag. Leveranstid kan variera mellan 12-4 arbetsdagar. Förseningar kan uppstå om kunden exempelvis inte är hemma eller om produkten ej är i lager.  Om en försening skulle uppstå kontaktas alltid kunden.


Personuppgifter

I samband med att du gör en beställning på Flora Grossist så lämnar du dina personuppgifter till oss. Dessa lagras och används av oss för att se till att du får rätt produkt skickad till rätt ställe. Vi kan också använda oss av dessa om vi behöver kontakta dig angående en beställning, leverans eller försening.
Sekretess
Du har rätt att begära information om vilka personuppgifter vi har om dig, samt att be oss korrigera eventuella felaktiga uppgifter eller ta bort dem helt och hållet. Hör då av dig till oss.

 

Om du av någon anledning inte är nöjd eller har idéer/önskemål så vill vi gärna veta!
Vi nås alltid på info@floragrossist.se!


Retur

Returer
Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt.

Returer för special designade produkter
Då varje arrangemang är individuellt anpassat efter kundens önskemål accepteras ej returer om skäl för reklamation inte finns. Detta kan exempelvis vara skadad produkt eller att du har fått fel produkt skickad till dig.

Reklamation
Vid händelse av skadad produkt eller att du har fått en annan produkt än den du beställde kan du kontakta oss för en reklamation. Reklamationen behöver ha mejlats till oss inom 48 timmar efter att produkten levererats.  Mejlet skickas till info@florsgrossist.se och skall innehålla en fullständig beskrivning av skälet för reklamationer samt en bild på varan/varorna i aktuellt skick.
Om reklamationen godkänns så får du antingen en ny produkt skickad till dig kostnadsfritt eller en full återbetalning med fraktkostnad inkluderad.